Жалба? Комплимент? Пристапете директно до врвот.
Сите ние во ДХЛ Експрес сме посветени да обезбедиме одличен квалитет на услуги од прв пат, секој пат! Сепак, понекогаш, нашите услуги не се во согласност со високите стандарди на Вашите очекувања, кои до сега ги имаме исполнето. Во тој случај, нашиот директор г-нот Радослав Нановиќ, би сакал лично да ја слушне Вашата жалба.
Се разбира, илјадници клиенти секој ден се потпираат на квалитетот на услугата на DHL, и доколку ние навистина успеавме да Ве импресионираме, Ве молиме љубезно да ги испратите Вашите пофалби, исто така, до нашиот директор, г-нот Радослав Нановиќ, кој би сакал да го слушне тоа лично од Вас.
Вашето мислење за нашите услуги, било да е тоа добро или лошо, е исклучително важно за нас, за да ние ја усогласиме нашата услуга во зависност од Вашите потреби и очекувања. Затоа, Ве молиме, испратете го Вашето мислење до директорот г-нот Радослав Нановиќ. Доколку сакате повратно да Ве контактираме, Ве молиме запишете го Вашиот телефонски број!
Директорот, г-нот Радослав Нановиќ, ќе одговори на Вашата жалба во најкус можен рок.
Ако Ви е потребна итна асистенција, Ве молиме контактирајте го ДХЛ Експрес, одделот за грижа за корисници
.

Tracking